OT:Zena za volantem

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Květen 29 09:07:42 CEST 2007

On 5/29/07, jan.kuba <jan.kuba@seznam.cz> wrote:

> Nádhera to tu sledovat!  :-(
> Taky si ale přihřeju, než to admin utne. A že to zarazí brzy, byť je to
> označené OT!
>   Dokud nebylo v zákoně  o telefonování za jízdy, nikoho by ani
> nenapadlo se tu vzájemně osočovat. Proste to byl standard, někdo to
> zvládal, jiný ne. Když ale někdo volal, bylo to OK, protože no nebylo
> zakázané.
Priznam se, ze jsem telefonovaval a telefonuji za jizdy. HF jsem si
poridil vicemene vuci pokutam - chovam se totiz s HF 'stejne' jako s
telefonem u ucha. Pokud jsem vlevo, tak se zaradim do praveho pruhu,
zvolnim na rychlost predemnou jedoucich a nechavam si velkou diru.
Rozhodne u toho nepredjizdim, nekonfiguruju GPS ci notebook a podobne.
S tim co vyvadeji ostatni na silnici je to totiz opravdu o okamziku.
Par poznamek pro 'Libora':
-najeto mam na vlastnich autech necelych 900K Km + neco na cizich.
Jedina nechoda - kdyz mi pan nedal na stopce prednost.
-'pubertak' neni jen o veku, ale hlavne o chovani. Az dospejete,
uvedomite si to taky. A klidne se do mne ted oprete
-z celeho srdce vam preju, aby jste nedopadl jako nekolik mych
znamych, kteri to taky 'zvladali, protoze maji najeto, maji
zkusenosti, jsou zvykli, umi to'

>Co já vidím za volantem kuřáků a "svačinářů" je snad kouření
> za jízdy méně nebezpečné než telefonování?  Na přikusující cheba nikdo
> očkem nepohlédnete, než jej strčíte do pusy? To je ale v  pořádku že? To
> se totiž (zatím) smí a  ptotože to není zakázané,  není to ani nebezpečné.
Ale je to nebezpecne. Dovolim si tvrdit, ze takove koureni vic nez
telefonovani. Bohuzel omezit kuraka v koureni je urcite poslapani jeho
prav...

> dle předpisů věnuje řízení, ovšem zapomíná  při tom používat hlavu. Vždy
> je to o tom konkrétním člověku a jeho schopnostech a zkušenostech. Proto
Ono je to vse o pravdepodobnosti. U dobreho/zkuseneho ridice byva
pravdepodobnost nehody nizsi. Ani u nej neni nulova. A telefonovanim,
kourenim ci hadkou s manzelkou tu pravdepodobnost proste zvysujete.