avr programator

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Květen 28 17:06:13 CEST 2007

Celkom peknu zbierku linkov na hrdzave klince som prave "nasiel" na
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?mode=flat&storyid=447 (vid aj
komentare)... Len tak pre inspiraciu.

Inak nejaky moj kolega tu zanechal jeden podobny hrdzavy klinec na AVRka
aj PICka na COM (podotykam ze je pripojeny k jednemu konkretnemu desktop
PC, s ktorym to funguje, a neskusali sme to nikde inde), ale je tam
MAX232 a 7407(?) a 70LS04... Obavam sa, ze to je zlozitostou uz pomerne
blizko tym "ozajstnejsim" geretom... :-)

wek