bootloader a miniTool

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Květen 28 16:39:56 CEST 2007

> 1) K cemu je potrebny bootloader pro AVR

Bootloader neni potrebny, pouziva se, pokud chci byt schopny
programovat bez programatoru - je to vlastne maly program, ktery umi
zapisovat do programove pameti procesoru (typicky je na seiaku a tvari
se jako programator s jednim napevno pripojenym cipem

> 2) Na serveru MCU.cz jsem nasel programator miniTool druhe generace.
> Ackoliv jsem kontaktoval server MCU, tak mi nikdo neodpovedel. Nemate nekdo
> informaci, kolik by stala
> DPS a ATmega16L s naprogramovanym bootloader?

Z mcu.cz neni prakticky sance neco objednat, autor je tezce nemocny a
prakticky k nezastizeni.

KR