Word a vodoznak

Pondělí Květen 28 15:51:10 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    moc děkuji za nasměrování, nakonec jsem to vyřešila jinak, ale možná
se to bude hodit někdy příště. Přeci jenom ne všichni mají doma MS
Office a tak se situace pravděpodobně bude opakovat. I když možná si
příště dám pozor a pošlu mu to jako RTF, no uvidíme. Mám pocit že nějaké
příště hned tak nebude, i když vlastně mi ještě dluží korektury ...

    Word moc neumím, učím se za pochodu a podle toho to občas vypadá,
někdy je univerzálnost a chytrost programu poněkud na obtíž :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186