OT: Word a vodoznak

Pondělí Květen 28 13:07:38 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    takže nakonec pomohl až export do formátu Works a následne to
převést zpět do formátu DOC. Jenže jsem musela vložit všechny obrázky
znovu, předělat část formátování ... Tímto si tedy OO mojí oblibu
nezískali, spíše naopak ...

    No hlavně že to už skoro je, trvalo mi to celé dopoledne. Styly jsou
použité výchozí, nevím co se stalo, ještě tam je jedna horizontální čára
co nejde vyhodit, ale už nemám nervy na to absolvovat to všechno znovu,
to ji tam raději nechám a nějak zamaskuji.

    Případně pokud by někdo měl Word a uměl s ním lépe než já, tak jsem
soubor dala do mého TMP adresáře s podadresářem Texty je to ta pomůcka
pro děti. Není ještě hotová, ale už to skoro bude, už jen ilustrace a
korektury na překlepy a gramatiku. Výsledek bude PDF a tištěný, to jen
poznámka pro zapřísáhlé odpůrce Microsoftu.

    Děkuji všem za rady :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186