OT: Navigace

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pondělí Květen 28 11:11:23 CEST 2007

Legend je fajn pristroj na turistiku, ale do auta by som ho
nedoporucil. Ma dost maly displej a pri umiestneni pod celnym sklom ho
budete mat dost daleko na citanie mapy. Mam ciernobielu Vistu a je to
temer to iste co Legend, z toho plynu moje skusenosti.

Ak vsak potrebujete usetrit peniaze, videl by som taketo riesenie:
-Garmin Legend je v akcii Mountfieldu s topo mapou za 3000 Kc
-maly displej nahradite notebookom na sedadle spolujazdca
-na PC mozete pouzit cestnu mapu Garminu ziskanu od ineho uzivatela
  (Garmin generuje ochranny kod zo serioveho cisla mapy a GPS pristoja,
  preto kupenu mapu mozete pouzit len vo svojom GPS pristroji. Na pozitie
  mapy na PC toto obmedzenie neplati)

IK