Vyber procesoru pre buducnost

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Květen 28 10:38:49 CEST 2007

Freescale tvrdil ze u "prumyslovych" procesoru bude drzet zpetnou compatibilitu (myslim rada ColdFire). Jejich procesory se mi moc libi, ale typ co jsem chtel ma jen BGA pouzdro...
V pozadavcich Vam chybi jeden podstatny pozadavek a to je vyvojove prostredi. Zvlast u tak vybavene strojovny.
K cemu mi je super procesor, kdyz k nemu neni rozumne vyvojove prostredi?

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Rosko, Peter
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Monday, May 28, 2007 10:27 AM
  Subject: Vyber procesoru pre buducnost

  zdravim,
  dostal som za ukol popozerat sa po nejakom novom procesore. poradte, nech nespravim somarinu.

  ide o nahradu 51, aplikacie su jednoduche.
  ale dnes a s vyhladom do buducna asi sa o inej ako o 32 bitovej architerture uvazovat neda.
  velmi podstatna poziavka je na to, aby ten chip sa dal zohnat aj o par rokov.

  teda suhrn poziadaviek (nemusi byt vsetko):
  1. ethernet
  2. can
  3. ad prevodnik
  4. niekolko (povedzme 20) i/o pinov
  5. piny 5V tolerant
  6. bootovatelnost na dialku

  kriteria su (po poradi)
  1. dlhodoba produkcia
  2. cena
  3. integracia 'all in one'

  zatial je favoritom MCF52231 od freescale, ale nie je 5V tolerant a neda sa bootovat. ale je lacny, 9$. a nie som si isty ako to bude s nim za par rokov...

  mate nejake ine tipy ?

  p.rosko