Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Neděle Květen 27 21:58:37 CEST 2007

Mne jde o to, zda 5 lete dite, ktere si nejvice hraje s auticky, obcas
stavebnice ci nejaka hra na PC, zda se da jiz v tomto roku lepe rozvijet.
Jiz pred rokem jsem mu dal kabely s bananky a na tom byly ledky s odporem.
Hnedle se naucil zapojovat bananky a ledky svitily.
Nic sloziteho nechci, to by nepochopil, vrazet penize do nejakych specialit,
taky ne, asi by si toho nevazil. Ja proste hledam. Se stavenicemi, PC hry a
auticky si jiz chvilku hraje, tak co dal ? Asi zkusim vypinac zarovku,
baterku kabel. To nejak zapojit. Nic vic a uvidim. Treba to bude stacit na
dalsi rok.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 27, 2007 9:36 PM
Subject: Re: Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

Nedávno jsem sem posílal link na video s mým synem, na videu má něco přes 5
let. Značky by se bylo schopno 5 leté dítě naučit, ale vysvětlujte až bude
chodit do školy manželce jakto že mu nejde čtení ale značky zvládá? Takže
ryze z důvodů nekonečné a všudypřítomné blbosti raději začít naostro až
koncem první třídy.

Pořiďte mu zatím Merkura, všudypřítomná manželka pak všudypřítomné šroubky a
matičky lépe snáší. ALe ani Merkur už není to co býval před 30 lety.