Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Květen 27 21:23:14 CEST 2007

Mel jsem jednu takovou jako decko, ale za chvili nebylo co objevovat. A dat
za par odporu a kondiku dost penez... Byl jsem tehdy dost zklamany. Prijde
mi to jako koupe jednouceloveho lega, ze ktereho postavite auto a nic
jineho. To mam radeji lego kostky a mame jich hodne a syn se na nich vyradi.
Na doplneni pak mame i nejake to jednoucelove lego. Nedavno jsme si hrali s
LED cislovkami a bylo fajn sledovat jak si prozkouma jak rozsvitit urcita
cisla, jednotlive LED apod. na kontaktnim poli.
Jeste se zminim, nepodcenujte mechanicke stavebnice, jak jsem se jiz zminil,
tak LEGO, Merkur, pro petileteho vyhovi SEGA, muj syn ze segy stavel, domy,
dinosaury apod... . Dosplemu ta stavebnice prijde trivialni, ale pro dite v
urcitem veku je OK. Nenutte ho hned do slozitych veci, ktere pak budou lezet
ladem nez k nim dospeje. Byl jsem na vystave hracek a nakoupil za smesnou
cenu spoustu nadhernych drevenych kostek a byla to "bomba".
Dnes jiz v desti letech laborujeme s robutkama od pana Hanzala, ale hlavni
cinnost nastane az po prazdninach. Uz nebude chodit do druziny a ja na nej
budu mit vice casu. Nyni je toho na nej hodne V Po a ve St cviceni v sokole,
ve Ct skauti a kazdy druhy den a kazdy druhy vikend u maminky (rozvodove
zalezitosti). Ukoly, skola... Co stihame, to stihame.
Hezky den.
Jindra Polivka

Kdyz se tu uz zase mluvi o stavebnicich, tady
http://www.elektrotechnickestavebnice.xf.cz/fotogalerie.htm
jsou nejake obrazky