OT: PHP + MySQL

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Pátek Květen 25 21:44:04 CEST 2007

Zdravím,
stare skripty ktere vam ted nefugujou jely na cem? PHP 4?5? MySQL 4?5?
kdyz tak pastnete jaky koknkrteni sql skript nechce chodit.
ale pokud je mi znamo tak kompatibilita nahoru by mela fungovat, dolu uz
nikoliv.
ja osobne mam apache 2.1.0.55 php 5ku a mysql 5.0.18 a vse mi slape
paradne. vse samozrejme separatne instalovano a nasledne konfigurovano.
co se tyka obsluhy sql databaze pouzivam mysqli funkce a pro pripad ze se
nahrava aplikace na web kde neni podpora mysqli mam na tyto funkce napsane
alternativy pro klasicke mysql

aDAm

Hezký večír,

    tak už vím. Ono je potřeba mít jednak php_mysql.dll a vedle ní ještě
libmysql.dll a pak to chodí jak má. Ale zjišťuji že se asi změnilo v
MySQL něco dalšího páč mi nechodí scripty co na starší verzi chodí dobře :(

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186