PHP + MySQL

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Květen 25 19:42:17 CEST 2007

Pokud si dobre vybavuju, tak pokud konci backslashem jmeno adresare v
php.ini, nedela mu to dobre. Zrusit backslash z "e:\php\", to by mozna mohlo
byt tim.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 25, 2007 7:32 PM
Subject: Re: PHP + MySQL

Hezký večír,

    www.sasa.monty.cz/TMP/ jsem dala oba soubory.

    Windows jsou na disku C:
    Virtuální paměť je na disku D:
    Apache, PHP a MySQL jsou na disku E:
    Přístup je jak pro čtení tak pro zápis. Souborový systém je NTFS.
Windows XP Home, Apache běží jako služba, MySQL také, PHP je spouštěno
jako CGI. Tedy mělo by to tak být :-) Jak jsem psala, PHP běhá dobře,
jen se nechce spojit s databází z toho důvodu, že nenajde DLL.

Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186