Jak obelstít Windows XP

Pátek Květen 25 13:28:42 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    asi mi bude řečeno že se v tom nemám vrtat a že se mám věnovat
vaření a hlídání prcka, ale stejně to zkusím.

    Nechce se mi nainstalovat jedna aktualizace systému. Vždy to skončí
takto:

1.094: 2007/05/25 13:08:47.515 (local)
1.094:
C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\46e9f2f4821bc0a5f75ec4c1cbe98188\update\update.exe
(version 6.2.29.0)
1.094: Failed To Enable SE_SHUTDOWN_PRIVILEGE
1.094: Hotfix started with following command line: -q -z -er
/ParentInfo:0eac2cbf90b71d4d85502d4123b8f146
1.094: Unexpected Error While Executing Line 1 (
Test.IE7InstallBlock.Section ) of PreRequisite
1.094: Instalace aktualizace KB931768 byla zrušena.
1.094: Update.exe extended error code = 0xf00d

    Neví někdo co s tím udělat, aby to nainstalovat šlo? Já už zkoušela
tu aktualizaci smazat, to se povedlo a systém dal pokoj. Jenže si ji
příšera zase stáhnul a situace se opakuje.

    Už jsem přelstila Thunderbirda aby měl poštu jinde než na disku C:,
už jsem zpřeházela Windowskům cesty k TMP a virtuální paměti, Dokumentům
a programům na samostatné disky. Ale tohle mi nějak nejde.

    Předem díky moc za radu, mezi tím jdu umýt nádobí.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186