Eagle a velkost dierok

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Květen 25 13:20:26 CEST 2007

> nakreslil som dosku v Eagli (4.11), dierky su niektore nevhodne na
> rucne vrtanie, tak som spultil drill-aid ulp na ich zmensenie to
> preslo, je to ok. teraz vsak sa cez CAM procesor pokusam vygenerovat
> ps subor a dierky su

Kdysi jsem drill-aid zkousel a dosahl jsem uspechu ale normalne ho
nepouzivam. Pozor na to, ze kresli "nove" pady ale do jine vrstvy kterou
si prida, takze ma cislo neco pres 100. Nejsem si jist, jestli CAM s
touto vrstvou umi pracovat, mam dojem, ze tam byl nejaky problem a musel
jsem si dat predlohu tisknout do ps pomoci nejake ps tiskarny ve Win
(myslim Linotronic 530), coz je pro vyrobu predloh na domaci fotocestu
zcela dostacujici.
Jeste je moznost nechat pady vyplnene (v CAM zvolit fill pads) a po
vyleptani si v nich naznacit dulky pro vrtani. Znal jsem cloveka co to
takto delal a nemel problem ale ja radsi pady s otvory.

Pavel