Měření proudu

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Pátek Květen 25 13:10:28 CEST 2007

Zdravim konferu. Mám jeden dotaz ohledně subj. Neřešil jste někdo snímání proudu (měření) s parametry 0-16A, na 230 V stř. s výstupem vhodným pro zpracování
AD převodníkem uP ?
Přemýšlím, jakou se vydat cestou (pokud vůbec nějaké řešení je) - konečná konstrukce by měla mít výstup na 2 des. místa (podle mého vcelku nesmysl a spíš ten člověk neví, co chce), a mělo by se to vejít do krabičky na DIN lištu.
Nemáte někdo nějakou povědomost zda vůbec existují nějaké senzory ap. na subj. ? Nechce se mi vydávat cestou měničů (měřicích traf) a převodníků,
líbilo by se mi použití nějaké klešťové sondy k multimetru pro převod I /  U ale možná existuje nějaké lepší řešení.
Díky za každé nakopnutí.
Hezký den, David Hankovec