GSM modul

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Čtvrtek Květen 24 20:58:09 CEST 2007

Dobrý večer,
hledám nějaký GSM modul pro přenos dat. Moc se v tomhle neorientuju, tak
doufám, že tu bude někdo sběhlý. Chci mít zařízení, kde bude minikamera
dávající obraz v JPEG, u toho nějaký ARM a ten GSM modul. Na druhé straně
nějaký přijímací modul připojený k PC. Když budu chtít "fotku" z té
kamery, tak z PC zadám příkaz, ten se po GPRS (asi) pošle do toho druhého
modulu, ARM zajistí udělání "fotky" a pak data chci poslat po GPRS do toho
druhého modulu a pak do PC. Nikdy jsem s GSM moduly nedělal a nevím jak se
konfigurují... mělo by to chodit po USATRu, SPI, nebo I2C... poradí mi
někdo... nebo doporučit nějakou (nejlépe českou) literaturu... Krom toho
přenosu dat nechci nic jiného (hlas, sms...). Pište prosím buď tady, nebo
soukromě na mail, nebo ICQ 252 147 351.

Díky předem
Radim

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/