RE: Re[2]: přídavný blesk

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Květen 24 18:35:20 CEST 2007

Nevim jestli Noon Filmtechnik jeste existuje. Nedavno jsem od nich neco
potreboval, tak jsem hledal na netu a nemaji ani stranky. Jedine telefonni
cislo, ktere se na ne na netu najde hlasi, ze je neexistujici a po chvili
snazeni navic vygooglite clanek o tom, ze jim Jakubisko dluzi necely milion,
o ktery se s nim soudi. Tak nevim nevim, jestli je tim nahodou ten Juraj
nepotopil.

Jakub Serych