RE: Re[2]: přídavný blesk

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Květen 24 15:47:23 CEST 2007

Jenomze tohle vam pridavny blesk sam o sobe nevyresi. Pokud nebude mit
regulaci, tak sice bude pozadi osvetlene vic, ale taky bude prepalene
popredi. A pokud regulovany bude, tak zhasne při spravne expozici popredi,
neboli to pozadi bude stejne tmave. Trochu by tomu pomohla vyklopna hlava a
svitit přes strop, nebo (spis teoreticky) ten blesk se synchronizatorem dat
nekam dozadu tak aby osvetloval jnom to pozadi. Ale musite ho predem nekde
naraficit, a to ještě tak, aby nebyl v zaberu videt jeho zablesk, to by asi
rusilo. Holt svetlo ubyva se ctvercem vzdalenosti a s tim nic nenadelate...

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Aleš Filip
Sent: Thursday, May 24, 2007 3:30 PM
To: HW-news
Subject: Re[2]: přídavný blesk

Dobrý den,

Mě by stačilo jenom trochu přisvítit. Když fotím např. nějakou oslavu
místnosti 15m dlouhé, kde je skoro tma, tak je vzadu na fotkách skoro
černo. Takže fotka je potom vpředu světlá, a je hodně tmavé pozadí.
Stačilo by mi, aby to jenom trochu přisvítilo, aby byla ta fotka
vyrovnanější. Nepotřebuju fotit objekty na vzdálenost 15m, abych je
měl perfektně nasvícené

--
Aleš Filip