Re: Re[2]: přídavný blesk

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Květen 24 15:33:19 CEST 2007

Tak tento blesk Vas na 15 m nezachrani a pokud jsem se na to dival, tak ani
na 10 m.
Jsou dve bezne moznosti. Pouzit profi svetla, ale to asi nepripada do uvahy,
neb cena je znacna.
Poridte si stojany a svetla treba z Bauhausu, delaji i pekne na dva
reflektory. Pocitejte s tim, ze jedno Vam nestaci. Vzdy tam jiz nejake
osvetleni je a Vy musite trochu respektovat puvodni nasviceni a k tomu
doplnit vlastni. Je to trochu veda a profik se bez profi osvetlovace
neobejde. My delame poloprofi a funguje to :-)) . K tomu pred ty svetla
rozptylovou folii. Udela to dobrou sluzbu, hlavne plet zucastnenych a i
celkove. Za tu cenu co je ten blesk si poridite v Bauhausu nebo jinde
osvetleni bez problemu. Trochu bude problem s tou folii, ta se na metry
neprodava a je dost draha. Mozna bych mohl pomoci s jejim ziskanim od lidi,
co kupuji cele role.
Jindra Polivka

Dobrý den,

Mě by stačilo jenom trochu přisvítit. Když fotím např. nějakou oslavu
místnosti 15m dlouhé, kde je skoro tma, tak je vzadu na fotkách skoro
černo. Takže fotka je potom vpředu světlá, a je hodně tmavé pozadí.
Stačilo by mi, aby to jenom trochu přisvítilo, aby byla ta fotka
vyrovnanější. Nepotřebuju fotit objekty na vzdálenost 15m, abych je
měl perfektně nasvícené

--
Aleš Filip