Re: nascanování smluv

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Květen 24 15:13:20 CEST 2007

1. rekl bych, ze byvavalo
2. nebavi mne scrolovat a ja to davam na zacatek a nebo reaguji v textu
prubezne
3. dejte si to na zacatek nebo na konec, pokud mne to zajima, tak si na to
najedu
3. v teto konfere jsme zvykli na slusne chovani a rikat nekomu at chcipne...
4. co na to Admin ?
Jindra Polivka

On Thu, May 24, 2007 at 01:47:09PM +0200, Milan Mlynarčík wrote:
> Máte pravdu, na scenovanie je asi DJVU najlepší.
>
> No nechápem, prečo zvyknete písať odpoveď až na koniec mailu. Keby to tu
> robili všetci, tak asi z toho zblázniem. Pri počte príspevkov, čo sa tu
> obrátia, sa patrí (okrem výnimiek ked treba dopisovať do textu) dávať
> odpoveď NA ZAČIATOK !

Slusnosti je bottom-posting. Komu se to nelibi, at chcipne!

P.