Normy

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 24 10:14:44 CEST 2007

Myslis, ze by bylo nejlepsi zadne normy nevydavat a pockat, az se toho
ujme nejaka soukroma firma? Je jasne, ze by pak v zakonech nemohly
byt zminovany zadne normy, ale ze by vse bylo postaveno na principu
obecne odpovednosti a na renome firem vytvarejicich normy a
vydavajicich certifikace. V nekterych oborech a zemich to tak skutecne
funguje, napriklad v UK je do znacne miry takto upraven provoz
vysokotlakych zarizeni*.

* poznamka: moje informace jsou nekolik let stare, prestal jsem to
sledovat, kdo vi co s tim ted udelala EU.

Ales Prochaska