FTD2XX a MinGW

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Květen 24 09:23:01 CEST 2007

Priamo neporadim, no nemohli by ste pouzit dynamicke linkovanie pocas
runtime? LoadLibrary na natiahnutie priamo dll-ky a potom
GetProcAddress pre ziskanie smernika na kazdu funkciu, ktoru
potrebujete. Je to sice pracnejsie, ako prihodit .lib do projektu, ale
malo by to fungovat.

Aha, este taky napad, mate dobre zvolenu volaciu konvenciu? Pripadne,
ak pisete v cpp, je mozne, ze treba pouzit extern "C"
(aj ked si myslim, ze dodany header by mal riesit oboje)

miro