- účinnost Peltiera - bylo: 800W trafo pro spínaný zdroj

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Květen 23 22:25:33 CEST 2007

No já jsem spíše počítal s vodičkou. Každopádně mohl bys mi poslat ty
fotky? Nebo jestli to máš někde na webu. Kdyžtak mi napiš na mail/icq -
nějaké praktické zkušenosti by se mi hodily.

--
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |