RE: - účinnost Peltiera - bylo: 800W trafo pro spínaný zdroj

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Květen 23 21:15:14 CEST 2007

On Wed, 23 May 2007, Kručinský Ladislav wrote:

> spočíst - mám teplotu v soudku 20°C, rád bych aby teplota zlatého moku
> byla tak 7°C (sedmý schod) a průtok tak 1 litr za 30 sekund ? Myslel

1l/1stC ~ 4200J . Pro ochlazeni o 13stC je to 54600 J . Za 30 sec je to
staly chladici vykon 1820W . Pri ucinosti Peltiera okolo procent
dostaneme dalsim nasobenim docela zajimave hodnoty ztratoveho vykonu :-)

Mimochodem 1820W - s tim bude mit asi problem i chladici kompresor mrazaku
nebo lednice - to je ukol pro velkou klimatizaci...