Wilkinsonův dělič 2,4GHz - návrh, hotové PCB..?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Květen 23 16:49:05 CEST 2007

balu@home napsal(a):

> [...]
>dosiahnutiu vacsej sirky pasma.
>Navrh je velmi jednoduchy, potrebujete len dve linky s impedanciou
>SQRT(2)*Z0 ~~ 70.7Ohm dlhe 90 stupnov.
>Zlozita cast navrhu je ze pokial nemate substrat s _definovanymi_ a
>_znamymi_ parametrami tak musite prejst niekolkymi iteraciami kym sa
>tych 70.7 Ohmu a 90 stupnov podari dosiahnut.
>Ak mate moznost pouzite hociaky mikrovlnny substrat a vysledok je takmer
>zaruceny hned na prvy pokus, alebo si nechajte vyleptat niekolko motivov
>na FR4 s vhodne odstupnovanou diel. konstantou (povedzme po 0.1). a

Ale to je presne to co nechci delat - proto jsem se ptal, jestli uz to
nekdo nema odlaborovane...... a s jakym typem materialu.

Tohle od p. Pecy ze zda byt ok - ale zde je to pouzite jako nejaka
odbocnice pro mereni - popravde moc nerozumim pojmu  "_hybridni clen pro
skalarni mereni_" .......cinitele odrazu ( to vim co je :-)