RE: Relé pro zpožděné připojování sítě

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Květen 23 14:28:38 CEST 2007

No s merakem jsem u nich nestal, ale tranzistor na primaru snese az 800V,
ale vyloucit to samozrejme nejde.
V kazdme pripade si ještě pamatuji jednu lonskou borku, kdy sedim u PC,
zaply lab zdroj najednou vypadek, pak tri rychle pokusy o nahozeni a zdroj v
PC i lab. zdroji byl kaput.

>A neodešly spíš na přepětí, když byla ta bouřka?

Ja snad po nich ani nechci aby neco delali s bourkama, ale aby kdyz jim
nejaka linka vypadne poněkud protahli intervaly mezi jednotlimyni pokusy o
nahozeni linky.

>Energetici s bouřkami nic nenadělají.  Lepší by bylo zaměřit se na
konstrukci oněch zdrojů, aby měly vyšší třídu odolnosti.