Re: OT: nascanování smluv

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Květen 23 07:56:15 CEST 2007

Dobrý den,

Tak jsem to včerá zkoušel, a zjistil jsem, že jsem si to představoval
trochu jako Hurvínek válku. Když tu smlouvu okopíruju na barevné
laserové kopírce, tak mi z toho vypadne kopie, která není téměř k
rozeznání od originálu. Když to ale nascanuju do počítače, a potom
vytisknu na té samé kopírce, tak je to nepoužitelné. Zkoušel jsem to
scanovat v barvě i v odstínech šedé. Když to potom vytisknu, tak bílá
není bílá, jsou tam různé shluky šedých teček, a písmo není ostré. Je
to opět směs přechodů mezi šedou a černou, a na papíře to vypadá
potom okousaně.

Takže takhle to zřejmě nepůjde, a rozhodně to nezvládne manželka. Měl
jsem představu, že jí dám balík smluv, a na druhé straně z ní vypadne
balík použitelných .pdf souborů.

Poraďte jak to nastavit - jaké použít rozlišení (scanner umí
75-600DPI), v kolika barvách to scanovat (chtěl bych, aby modrá
razítka byla modrá), jestli tam nastavit nějaký filtr (to ten
scanovací program umí), atd.

Dík.

--
Aleš Filip