Aky prevodnik chcete do meraca VF?

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Květen 22 21:50:44 CEST 2007

Zdravim,

jednu vec mi neni jasna: balu tady nadhodil ze by se dalo merit VF vykon do docela rozumne vysokych frekvenci s modernimi obvody do teoreticky az 10GHz
a hned se tady zacnou zminovat konstrukce s logaritmickymi zesilovaci typu ad8307, ktery je max. do 500MHz. No a aby to bylo dal tak se vezme jeste jeden a zas je pasmo sirsi a konstrukce slozitejsi na postaveni, oziveni a nastaveni. Sice do techto VF veci zas tak nevidim, abych mohl podobnou konstrukci navrhovat, ale mam zato, ze balu mel v prvopocatku na mysli uplne jine obvody a myslim, ze i konstrukce s nima by mohla byt podstatne jednodussi.
Proc oprasovat buhvijak stare konstrukce, ktere nemohly uvazovat s nejnovejsimi obvody.
Po zkusenosti s DDS generatorem pevne verim, ze by konstrukce z ruky balu by byla rozumne reprodukovatelna a abych pravdu rekl, tak bych vubec nepremyslel o tom jestli pouzity chip stoji o 10 nebo 20 dolaru vic nez jiny. Co by me zajimalo vic, jestli je sehnatelny a to jak bylo videt bylo nejvic dulezite.
Podivejte se po internetu po podobnych kosntrukcich a zjistite, ze jsou to spis hodne ideove navrhy nez navody, kde vetsinou neni zasadni cast oddeleni primeho a odrazeneho signalu resena vubec.

JK