www stranky a databaze

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Úterý Květen 22 19:17:12 CEST 2007

Volil bych rozhodně PHP a k tomu databázi MySQL. To potřebuje nějaký server (Apache + PHP) a pak fungovat jako localhost. S různými trial verzemi nemám nejlepší zkušenosti a tak doporučuji Web complex server p. Ponkráce. Před delším časem byl ke ztažení v rámci seriálu, který vycházel na Živě, ale to bylo ještě pro PHP4. Poslední verze je pak pro PHP5. Bohužel nevím jestli jej poskytuje každému nebo jen někomu (třeba mě). Pokud je zájem, mohu se ho zeptat.
Pro vlastní psaní kódu mám nejlepší zkušenost s PSPad editorem.
Král