[OT]100V rozhlas po budově - kanadská noc

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Květen 22 16:44:29 CEST 2007

Další záležitost k zamyšlení se nad, je co to asi bude dělat když budete něco
pouštět do ústředny. Může vám to jen tu taškařici znemožnit, ale taky byste
mohli to zařízení možná poškodit a pak to muset nějak platit, což by asi
nebyl ten správný vtípek.
Jak již bylo řečeno, nejlepší a nejbezpečnější způsob by bylo asi opravdu
podplatit obsluhu ústředny, což by v případě že vtip je nevinný nemusel být
takový problém.
Pokud ale chcete vyhlašovat nějaký poplach který může skončit životu, či
majetku nebezpečnou situací, tak bych si rozmyslel nejen s nápadem
kontaktovat někoho z ústředny, ale vůbec to realizovat.

Jakub Ladman