Re: nascanování smluv

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Květen 22 11:23:22 CEST 2007

V práci mame CanoScan Toolbox
byl na cd se skenerem - otazkou je jestli by umel chodit s tim co mate vy
funkce ma takove jako pozadujete a je jednoduchy

http://software.canon-europe.com/software/0024934.asp?model=

DJ

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <nostromo@khnet.info>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 22, 2007 10:51 AM
Subject: OT: nascanování smluv

Dobrý den,

  Už mne přestalo bavit prohrabávat se desítkama smluv, a různých
  papírů a stejně většinou nenajdu to, co zrovna potřebuju. Rozhodl
  jsem se tedy, že si je nascanuju do PC. Scaner jsem nějaký našel, ale
potřeboval
  bych poradit nějaký soft, který by to dokázal nascanovat, a uložit
  rovnou do .pdf (1 smlouva 1 vícestránkový soubor). Pokud možno free
  a pokud možno pro BFU (bude to dělat manželka :-)

  Dík.

--
Aleš Filip