Re: Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Květen 22 09:01:02 CEST 2007

Zdravicko, ted trochu delsi odpoved, jak jsem videl bylo tu par pozadavku, myslim, ze by to mohlo byt tak, ze bude obecna sonda s AD, ktera by byla vymenna ( DC-300MHz, 100MHz-2,5GHz) a k tomu vyhodnocovaci jednotka s MCU reprogramovatelna skrz seriovy port nebo USB (pres obecny prevodnik).

Zaroven by se pres seriak daly vycitat aktualni namerene hodnoty, nastavovat prumerovaci filtr atd.

na RF, to tu mame jedineho odbornika, zejo Balu. (mimochodem, ja mam to ADcko v DIP - a tim nemyslim dip-sauce - pojede to treba do tech 300MHz, i kdyby to nemelo byt skrz diry, ale naohybat nozky na smd ?)

Vyhodnocovac bych volil PIC nebo ATMegu.

A PC soft pomoci me oblibene wxWidgets knihovny, at to jede jak ve woknech nebo na linuchu nebo treba na mackovi.

Toz tak,
VP