Re: Normy

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Květen 22 06:09:58 CEST 2007

Posledni dobou nam na skolenich vtloukaji do hlavy ze noérmy uz nejskou zavazne,
Pokud vyrobek je udelan jinak nez jak to norma doporucuje a pokud se napriklad
tyka bezpecnosti je stejne dobry nebo lepsi nez jak to zarucuje prislusna norma
tak se s nim muze kseftovat. To byl asi pripad tech zakazniku.