[OT]100V rozhlas po budově - kanadská noc

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Květen 22 01:02:14 CEST 2007

Ufff, a to pani konciaci studenti nemaju este poodpajane rozhlasy na
izbach? Za mojich davnych studentskych cias nas oznamy hlasene rano o
13:00 rusili zo spanku tak, ze sme odborne tieto 'repraky s trafom'
pomerne rychlo odpojili... Ja nic, ja len, ci bude mat ta "sranda"
efekt...

miro

____________________________________________________________________________________Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.