[OT]100V rozhlas po budově - kanadská noc

Petr Kout Petr.Kout@seznam.cz
Pondělí Květen 21 23:19:06 CEST 2007

Dobrý den,
byl jsem požádán mladším kolegou jež je ještě na intru a bude končit. A chtěli by udělat nějakou srandu na rozloučenou.
Jejich idea je napojit se na vnitřní rozhlas. mám doma nějaké 40W tranziwaty. lze je při nějaké úpravě použít a hlavně jak upravit? odhaduji že nějaké trafo, ale nemám zkušenosti, jak se to počítá .... Chtějí se připojit ze svorek reproduktoru dexon co je v každém pokoji. příkon 10W, vst. impedance 1600 ohm. tak jako nejni snad potřeba použít plný příkon repro. odhadem 40 reproduktorů. si myslim, že i 1W udělá použitelnou hlasitost. mám obavu, že mají z vrátnice možnost nějak ovládat kam signál půjde, v krabici pod tím je relátko. a relátko spíná jeden drát k trafu v repru. půjde to nějak oklamat?
Petr