Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Květen 21 23:16:37 CEST 2007

Ale hej, ten vf-detektor do MHz ci GHz mozes urobit dobre len Ty. Ja hlavne
nemam uz prehlad, co sa v tejto oblasti udialo a co vsetko je mozne pozhanat
a urobit.

A.