Normy

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pondělí Květen 21 16:48:04 CEST 2007

> V pripade norem a zakonu snad neni co resit, ty by mely byt verejne online
> bezplatne.
To si nemyslím - ať si zaplatí normu ten, kdo ji potřebuje. Já nechci ze
svých daní platit vydávání a distribuci norem, díky nimž nakonec budou firmy
vydělávat peníze. Prostě potřebuješ normu, tak zaplať související náklady.

Se zákony to je trošku jinak - to co se zveřejňuje zdarma je sbírka zákonů.
Díky různým aktivitám parlamentu s častými novelizacemi a přílepky je ale
téměř nadliské úsilí dát dohromady správné aktuální znění, a to je to za co
se těžce platí.

    S.