RE: Vypátrání mobilu

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Květen 21 15:56:41 CEST 2007

Mi to silne pripomina datovani prichuju DJC do Liptakova metodou
radioaktivního uhliku kdy datum urcili na rok 1880 plus minus dve ste let.
Tedy pokud to ovsem byly jeho boty.
Nicmene bez triangulace ze tri BTS to asi lepe nepujde.

Slovenský  T-Mobile  poskytuje službu  "KDE JE". Aktivácia zdarma. Mesačné
poplatky žiadne.
Raz si povolíte (sám sebe) možnosť hľadať lokalitu telefónu a môžete si za
5Sk kedykoľvek hľadať lokalitu. Na webe to pekne ukáže na mapke.
Práve to skúšam. Má to jediný (no vážny) nedostatok. Zatiaľ som urobil 3
pokusy a v každom sa to sekne vedľa - skutočná poloha je asi 3km  mimo
predpokladu. Prakticky ak sa nepolepšia, tak je to k ničomu.