prepojenie jednocipu s PC cez USB - uvod do problematiky

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Květen 20 23:00:25 CEST 2007

Homemade s FTDI (FT245BM) na 8-bit paralel rozhranie k MCU:
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=490

Na serial su FT232. To su tie 2 draty, o ktorych pises v zavere otazky.

Na www.ftdichip.com stiahnes datasheety aj appnotes s kompletnymi
zapojeniami k MCU.

Teraz su dostupne FTDI cipy s priponou "R" - este jednoduchsie
zapojenie, menej externych suciastok.

V SOS zohnatelne v kusovke v cenach pod 200,-Sk

miro

____________________________________________________________________________________Give spam the boot. Take control with tough spam protection in the all-new Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_html.html