prepojenie jednocipu s PC cez USB - uvod do problematiky

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Květen 20 22:36:23 CEST 2007

Balu, FTDI ma na to hotovy cip, staci ku tomu dat optocleny a jeden smd IO a
mas to aj s galvanickym oddelenim cca 500V. Pripojis to rovno na RxD, TxD
mcu. A hlavne da sa to kupit aj v SOS za 120,- Sk.

A.