Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Květen 20 13:36:58 CEST 2007

hej, drazil preto ze niekolko ludi poslalo ponuku ze to budu vyrabat a
predavat :-) Ked to chce niekto vyrabat a predavat tak nech zaplati
vyvoj. Asi tak :-) Vcera som dostal podobnu ponuku aj na merac vykonu.
Sa na to asi vyprdnem uz uplne.
b.