RE: Vypátrání mobilu

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Květen 20 12:43:49 CEST 2007

No proces je velmi primitivni. Operator najde v HLR Vase cislo, v tom zaznamu
je udaj o konkretnim VLR a cisle radku v nem, kde se SIM karta nachazi. V tom
VLR je uz LAI (Local Area Identifier), cili oznaceni skupiny nekolika BTSek,
kde je mobil prihlaseny. Kdyz se pak v te LA mobil zapaginguje, ohlasi se
pomoci RACHu k z jeho pohledu nejlepsi BTSce a ta zmeri a pomoci AGCH posle
jeho TA Time Advance, neboli cislo vyjadrujici v jake vzdalenosti od BTSky se
nachazi.

Jenze ty vsechny udaje jsou zcela soukromeho razu, takze operator neni
opravnen s nimi jakkoliv nakladat, pokud k tomu nedostane prikaz od policie
(respektive asi jeste vyssi instance, ktere to prislusne zakony umoznuji).

Jakub Serych