RE: Vypátrání mobilu

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Neděle Květen 20 12:37:07 CEST 2007

Spiš ho někde zahodil, když zjistil, že je bezcenný. Je to sice véčko, na pohled hezký, avšak v dnešní době bez ceny(skoro- pokud 100,- Kč nepovažuju za bohatství). Nemohu souhlasit, že se nedá dohledat, když ho najde síť a zvoní, tak to musí i jít zpetně. Je jen otázkou času než se vybije baterka, pak už ho nenajde skoro nikdo. Operátor musí vědět kde se pohybuje, ale nechápu tu neochotu předcházet kriminalitě, ač jí to zákon přímo ukládá.