Pamet s pixely -> PAL

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Květen 19 22:01:58 CEST 2007

Ne ne, prave ze jsem chtel plny PAL. Predstava byla nahrat USBckem do pameti
treba obraz nejakeho monoskopu a ten pak generovat. Slo mi o nasledne mereni
PAL signalu vcetne jeho frekvencni analyzy, proto jsem chtel ten PAL plny.

Ale dnes jsem se hodne rozhlizel po ruznych obvodech (nejbliz tomu byly asi
obvody od Analogovych Dejvic, napriklad
http://www.analog.com/en/prod/0,,761_798_ADV7170%2C00.html) ale zda se mi, ze
je to nad sily nasich maturantu. Asi od toho upustim a vymyslim nejakou
jednodussi taskarici.

Diky za nazory

Jakub Serych