Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Květen 19 21:41:54 CEST 2007

Já bych si ho určitě postavil. Už delší dobu u něčem takovém přemýšlím,
jen nejsou lidi a netroufl bych si na SW pro ten procesor.

Funkce:
==========
1) Ukazovat výkon ve W na vstupních 50ohmů
2) Ukazovat výkon v dBm
3) Možnost měření rozdílu výkonů. Tedy změřit výkon1, uložit, změřit
výkon 2 a měřák přímo ukáže rozdíl v dB.
4) Kromě digitálního i analogový měřák - při ladění je výhodné sledovat
analogovou změnu místo přeskakujících čísílek.
5) Analogový výstup napětí z AD8307 např. při použití jako detektor k
wobleru.
6) Možnost použít s PC PC zároveň s Baluovým generem -> pěkný Wobler s
vykreslováním na PC :-).

To jsem se rozjel že :-).

	Martin.