Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Květen 19 20:57:24 CEST 2007

myslel som skor nieco taketo http://www.keithley.com/products/rfmicrowave/?mn=3500
Creva su samozrejme velmi podobne pac tam vzdy treba ten detektor, jednocipak a displej.
Rozdiel je v software, prevedeni a funcionalite. Pridanim korekcie na vlozny utlm senzora sa vyrazne zvysi pridana hodnota, lebo to bude rovno ukazovat to co meriam v obvode a nie to co mi lezie do detektora, pridanim druheho kanala sa bude dat hned merat vyslany vykon a PSV anteny, posadenim vsetkeho na jeden maly plosak nebude treba stravit tyzden lepenim veci na steny krabice z cuprextitu, pouzitim standardnych komponentov a publikovanim v slovencine/cestine a doskami u nejakeho nasho vyrobcu plosakov sa to stane dostupne pre hocikoho kto si to bude chcet postavit. Lepenie konstrukcii z toho co mam doma v supliku a nasledne uverejnenie aby si to mohli postavit aj ini ma celkom vytaca, lebo nikto nikdy nema v supliku to co autor :-)
b.