OT: popisky obrazku v OpenOffice

dejfson dejfson@gmail.com
Sobota Květen 19 16:29:57 CEST 2007

tyhle problemy jsem mel s oo take. Ta vec s obrazkem se neda vyresit nijak
jinak nez ze oznacite cely ram (popisek s obrazkem), roztahnete jej na celou
sirku obrazovky tak aby Vam vyhovolala sirka textu popisku. Pak oznacite
jenom ramecek toho obrazku a obrazek rucne zmenite. a kdyz tam mate milion
obrazku jako ja, tak je to pain in the *ss. byl to jeden z duvodu proc jsem
celou praci nakonec prepsal do latexu. s udivem jsem zjistil ze to nedalo
ani tolik prace a vysledek je mnohem lepsi a predikovatelnejsi. ted uz delam
v latexu uplne vsechny vedecke dokumenty. abych pravdu rekl, prznit se v
kancelarskych balicich s formatovanim pri kazde zmene tiskany bylo na me
trochu moc.

nicmene kuraz, oo neni zase tak spatny. pouze na tyhle veci neni moc
staveny.