mirne OT: legalita uzivani sw

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Květen 19 14:22:51 CEST 2007

Kdyz zanikla firma (at uz s pravnim nastupcem nebo bez nej), podle
ceskeho pravniho radu zaniknul pouze vykonavatel autorskeho prava,
nikoliv jeho nositel. Spravne bys mel vyhledat autora - fyzickou osobu
nebo jeho dedice (netyka se software starsiho nez 80 let) a domluvit
se s nim.

Ale ja bych radeji prijal predpoklad, ze autorovi je to sumak :-)

Ales Prochaska