Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Květen 19 13:09:20 CEST 2007

aky plosak a co mame doma v supliku je v tejto chvili uplne irelevantne.
Nad konstrukciou tohoto druhu som uz rozmyslal. Takisto ako u DDS
generatora nic podobne pre seba nepotrebujem, takze je to viacmenej pre
potesenie druhych a znova ukazanie ze modernych veci sa netreba bat.

Moja predstava bola postavit pre zaciatok jednoduchy maly rucny merac z
dostupnych cipov od AD, maly procesorm, nejaky displej, par klaves na
nastavenie scalovacej konstanty. Na zaciatok si netreba brat ziadne
velke susto.

Na "vyvoj" VF casti mam asi najlepsie vybavenie takze to velmi rad
urobim. K tomu treba naprogramovat procesor. Hotovo, tak isto ako u DDS
generatora ziadne vyskumne prace, ziadne tezy, ziadne onanovanie. Po
predoslych skusenostiach ale chcem ubezpecenie ze clovek ktory sa na to
podujme na tom bude makat. V opacnom pripade to nikdy nedokoncime.
Plosaky by som sa pokusil zabezpecit ako naposledy cez Printed v
profesionalnej kvalite. Chceme lahko postavitelne zariadenie, na kolene
lepit nebudeme.

Ked bude vsetko fungovat a bude zaujem moze sa to s rovnakym zelezom
rozsirit o meranie PSV, o komunikaciu s PC o modre LED a o kapacitor.

Tazke:

1) prieskum potencialneho zaujmu, kto by si chcel postavit merac VF
vykonu? Frekvencne pasma a dynamicky rozsah je dany pouzitymi cipmi od
AD, tie teoreticky siahaju az do 10GHz. Nejaka varianta by teda mohla
teoreticky pokryt aj wifi pasma.

2) kto by bol ochotny napisat k tomu firmware a zarucit ze na tom bude
naozaj makat?

3) ake funkcie by ste vyuzili?

b.