Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Květen 19 07:34:12 CEST 2007

Ahoj,

> No, ja pocital podle datasheetu 0-3V ( na grafu TPC7 - napajeni 5V - to
> jde skoro az do 3V) - pro 10b ADC je krok 3mV, coz je 0.12dB.
>
> Co se tyce tech 12b ADC uvnitr MCU, nasel jsem Cygnal, Silabs - ale
> clovek se pod 400 korun v kusovce nedostane, jak se zda.

Ja som si zase vybral svoje oblubene PIC. Mate na vyber z PIC16, PIC18 a
dsPIC. Vsetko v dip 18/20 a s 12bit. Vzorky Vam poslu zdarma, a myslim si,
ze sa budu dat kupit aj v kusovke v CZ. Pamati je tiez dost tusim 4kW, co je
pre danu  aplikaciu postacujuce.

> Tedy to asi bude resit nejaky PIC nebo Atmel s 3V referenci. Ale jenom
> kvuli kompenzaci tech nelinearit na okraji mericiho rozsahu - jinak bych
> tam ten procesor nedaval :-)

Referencie, poznam len jednu, ktora dava 3V, aj to len nestadardne. Normalne
sa vyrabaju 2.048V, 2,5 a 4.096V. Ja osobne by som vybral tu 4.096V, aby sa
to dobre pocitalo v mcu.

> Nicmene, (temer patecni) dotaz nadale trva - jaky je vas oblibeny
> operacni zesilovac, kteremu chodi vstup i vystup od nuly, nesumi mnoho a
> nema prilis velky offset ?

Konkretne typy si budete musiet zistit asi sam. Nic menej, maxim aj
microchip maju vcelku dobre urobene www stranky, kde sa da pohodlne
vyhladavat podla parametrov. Analog a TI budu mat nieco tiez.

Ked sa rozhodnete pre pic, mozete si hned objednat referenciu, oz, eeprom ci
watchdog.

A.

p.s. Vcelku ma takyto meracik zaujal a ak by ste mal zaujem, tak by som Vam
s tym rad pomohol, ci uz s HW alebo SW.

Si muž? A chceš porozumieť ženám?
http://www.lesk.sk