Cim napajet VIA EPIA v aute?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 18 15:59:44 CEST 2007

> Isto? Nebezia mmenice pre core napajanie procesorov z +5V vetvy? Aspon
> v dobach Pentii II to bolo tak...

V dobách Pentií IV má každej zdroj navíc 4-pinovej konektor, kde jsou
další dráty pro 12V, nevim, co jinýho na boardu by si zasloužilo
posílení 12V, kromě grafiky. A viděl jsem kdysi dávno board pro
Pentium I (slovy jedna), kde byl sice tranzistor v měniči napájenej z
5V, ale elektronika toho měniče potřebovala i 12V. A jelikož to byl
nějakej FET, tak nejspíš potřeboval na G vyšší napětí než 5V.

Jak je to u VIA EPIA nevim, ale +12V bych tam radši dal. Ono nakonec
si ten board může říct o všechny napětí, jednak je tam nějakej HW
monitoring a ten by moh řvát a druhak tam může bejt nějakej vlastní
obvod pro PG.

P.K.